27 Kasım 2013 Çarşamba

Bir Parça Hayat...

          Hep bir kavganın içerisinde buluyorum kendimi. Kazanmak değil alnımdan akan terler yanağımdan süzülürken yenilgim beni gururlandırıyor. Olsun diyorum, mücaceleye devam. Yarınlara bırakıyorum umut dolu hayallerimi. Başkalarının başarılarında, mutluluğunda avutuyorum kendimi. Bi s.ktir çekiyorum hayatın tüm olumsuzluklarına, farkındayım  iyilerin erken, fakirlerin aç öldüğünün. O yüzden sabrediyorum.

           Siz nasıl sabrediyorsunuz bu zor hayat koşullarına. Sanırım biliyorum; elinizdeki kumanda en büyük silahınız. İzlediğimiz dizilerin  neredeyse tamamında iyiler kazanıyor, ama bu doğru değil. O yüzden gerçek ile yüzleşin. Gerçek hayatta daima ciğeri beş para etmez insanlar kazanır. Güzel kızları, parayı, her şeyi. Film izlerken ne zaman bir seks sahnesi olsa babanız odaya girer. Siz zevkin sefasını süremezken birileri şehvetin ateşinde kavrulur.

          Televizyonda binlerce reklam var ve sizi ederi olmayan ürünleri almaya ikna ediyor. Haberleri sunan kadınlar dikkatinizi çekiyor mu? Bence çok güzeller. Haberler mi ? Melih Gökçek beşinci kez aday olmuş, Allah diyen aslan kükremiş, küçük kız tecavüzcüsü ile gönül rızası ile beraber olmuş. Severek izlediğimiz bütün programlar reyting kurbanı. Dişinizden tırnağınızdan arttırıp takımınızı stadta desteklemek için aldığınız biletlerin parasıyla sonradan görme şımarık topçular güzel mankenleri altına alıyor....Ve bunun gibi binlerce olağan şeyler.

           Bu hayatta kimler için bir önem arz ediyorsunuz? Ben hala bu soruya cevap bulamadım. Yıllarca size sessizce, derinden destek veren babanız artık yoksa, en güzel yemekleriyle damağınıza lezzet kalbinize huzur katan anneniz yoksa ve tüm yaramazlıklarına rağmen kavga edip,bağırıştıktan sonra sarılıp barışacağınız bir kardeşiniz yoksa bu hayatta mücadele edeceğiniz hiçbir şeyiniz yok.

             Birşeyleri başarmak yerine  birilerini mutlu edebilmek. Kazanmaktan çok paylaşmak Aşık olmak değil sadık kalabilmek. Vazgeçmek değil umut etmek. Ve tüm mutluluklar sizinle...
           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir insanın ölümü düşünmek için haklı bir sebebi olabilir mi?

2021 yılında hiç blog yazmamışım. Ne olacak benim bu üşengeçliğim bilmiyorum. Halbuki eskiden her Allah'ın günü bir şeyler yazardım. 20&...